Witaj w sklepie Transit.pl

Jak kupować w Transit.pl - poradnik obsługi sklepu

Jak się poruszać w naszym sklepie.
Zakupy w serwisie internetowym są naprawdę łatwe.
Oto, zakupy krok po kroku:

     

1. Wyszukiwanie i wybór produktów.

  • Wyboru poszukiwanego produktu można dokonać za pomocą wyszukiwarki, wpisując nazwę lub część nazwy szukanego artykułu.
  • Innym sposobem – jest wybór produktu z listy dostępnych kategorii:
  • Można także wybierać produkty bezpośrednio ze strony „klikając” na jego obraz lub ikonę Opis.

Wybór produktu, dokonany w któryś z powyższych sposobów, przenosi kupującego do okna zawierającego jego szczegółowy opis.

 

 

2. Zamawiamy produkty.

  • Aby zamówić wybrany produkt należy kliknąć przycisk „Do koszyka” – towar zostanie dodany do koszyka.
  • Podgląd produktów aktualnie znajdujących się w koszyku jest dostępny w prawym panelu sklepu.
  • Jeśli chcesz zakupić większą ilość danego produktu,
    wpisz żądaną ilość w polu "Ilość" na karcie produktu
    (można to również korygować na stronie koszyka, do którego przechodzi się po kliknięciu "Koszyk" w górnej części sklepu).
  • W każdej chwili możesz wrócić do sklepu w celu kontynuowania zakupów
    lub przejść do złożenia zamówienia a następnie do wyboru warunków płatności i dostawy.
  • Jeśli nie jesteś zdecydowany, ale chcesz zapamiętać wybór tego produktu, kliknij:
    • "Do listy życzeń"( wymaga zalogowania) zapisać go w swoim panelu klienta.
  • Jeśli skończyłeś składać zamówienia, wybierz opcję „ZAMÓWIENIE” z górnego menu.
 

3. Logowanie/Zakładanie konta klienta.

W przypadku, gdy masz u nas konto, a nie jesteś zalogowany system poprosi Cię o zalogowanie.
Jeśli jesteś naszym nowym klientem możesz złożyć zamówienie jako gość. Polecamy jednak zarejestrowanie się w sklepie.

Zarejestrowanie w sklepie pozwoli Ci:

  • Szybciej składać zamówienia
  • Sprawdzać status Twojego zamówienia
  • Przeglądać historię swoich zamówień
  • Edytować dane na swoim koncie
  • Zmienić hasło do konta
  • Zdefiniować alternatywne adresy dostawy (produkty możesz wysyłać na adres Twoich znajomych jako prezent!)

 Aby stworzyć konto lub zalogować się należy kliknąć link "Zaloguj" w menu sklepu. Można również zalogować się lub stworzyć konto dopiero po dodaniu wybranego produktu do koszyka. W dalszych etapach składania zamówienia będziesz poproszony o podanie adresu na który zostanie wysłana przesyłka.

Masz dwie możliwości do wyboru:

  • Założyć konto klienta - aktywne po zalogowaniu przy każdym zakupie. Nie musisz za każdym razem wypełniać danych adresowych..
  • Złożyć zamówienie jako gość - nie zostawiasz w bazie sklepu swoich danych. Formularz z danymi będziesz musiał wypełniać za każdym razem, kiedy chcesz dokonać zakupów.
 

4. Informacje o płatniku.


Po wybraniu metody zamówienia zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza z danymi adresowymi które są niezbędne do prawidłowej obsługi zamówienia.
Możesz uniknąć konieczności wpisywania swoich danych przy każdym kolejnym zamówieniu. Aby tak się stało możesz (lecz NIE musisz) się zarejestrować w naszym sklepie.
Rejestracja w naszym sklepie nie jest obowiązkowa i konieczna do złożenia zamówienia.
Z drugiej jednak strony, jeśli zdecydujesz się dokonać pełnej rejestracji to posługując się swoim unikalnym i osobistym loginem (nazwą użytkownika) i hasłem podczas kolejnych wizyt unikasz konieczności wpisywania powtórnie swoich danych potrzebnych do wysłania zamówionego przez Ciebie towaru.
Dodatkową korzyścią z rejestracji w naszym sklepie internetowym jest automatyczne uczestnictwo w akcjach promocyjnych i rabatowych organizowanych przez firmę Transit.pl.
Będziesz mieć także możliwość subskrypcji na otrzymywanie wiadomości z naszymi nowościami i specjalnymi ofertami. Aby się zarejestrować kliknij na przycisk „ZAREJESTRUJ SIĘ”, a następnie wypełnij poniższy formularz.

W drugim kroku zamówienia możesz także określić adres dostawy, który może być inny niż podany przez Ciebie adres klienta. Opcja ta pozwala na przesłanie zamówienia np. jako prezent do osoby wskazanej jako adresat paczki.

 

5. Wybór metody dostawy.

Oferujemy Państwu następujące metody dostawy:

  • Kurier DHL (przedpłata i pobranie)
  • Przesyłka Pocztą Polską (przedpłata i pobranie)
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór osobisty w biurze firmy (po uzgodnieniu)

Wartość przesyłki kurierskiej pobraniowej ustalana jest na podstawie kwoty pobrania i jest możliwa do wartości łącznej 9.999 zł.
Wartość przesyłki pobraniowej pocztowej jest stała, ale ograniczona do wartości do 1000 zł łącznie.

 

6. Wybór metody płatności.
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:

  • płatność gotówką (w siedzibie firmy)
  • pobranie (przy dostawie)
  • przedpłatę (zmniejsza koszty wysyłki)
  • płatność kartą kredytową
  • płatność internetowa DotPay
  • płatność internetowa PayPal
  • raty
  • leasing
  • termin odroczony, tylko budżetówka
 

7. Podsumowanie zamówienia.
W podsumowaniu zamówienia mają Państwo możliwość dopisania uwag do zamówienia, oraz poproszeni zostaniecie o zapoznanie się z regulaminem zakupów i warunkami prywatności.

Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu przycisku "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"

 

8. Informacje o zamówieniu.
Informacje o zamówieniu wraz z jego numerem, każdorazowo przesyłamy e-mailem na Twoją skrzynkę.
Podobnie dzieje się ze statusem zamówienia.
Po wysyłce (kurierskiej) dostajecie Państwo również numer przesyłki w ten sam sposób.

 
 

9. Od zamówienia do dostawy.
Na czas pomiędzy złożeniem zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego, a otrzymaniem przesyłki składają się zasadniczo dwa okresy:

  • czas skompletowania przesyłki (także czas oczekiwania na przedpłatę)
  • czas dostawy

W przypadku przedpłaty/płatności kartą kompletowanie przesyłki rozpoczyna się z chwila otrzymania przez sklep informacji o pomyślnej autoryzacji transakcji.
Paczki płatne przy odbiorze kompletujemy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

Zależnie od dostępności zamawianych produktów, czas kompletowania zamówienia trwa przeciętnie od 1-3 dni.
Nie dotyczy to produktów na zamówienie, tu za każdym razem podajemy informację o czasie realizacji.
W przypadku gdy czas realizacji może ulec przedłużeniu , zostaniecie Państwo powiadomieni mailem lub telefonicznie przez pracownika sklepu.

Pozostały czas to czas dostawy, zależny od firmy kurierskiej bądź poczty.